Threadkiller Mk XI

Status
Not open for further replies.
Those of us of employable age are all back at work, and chained to their desks, I take it? [Those who are lucky enough to have desks. :-P ]

Heh.....my collection of PC games is overwhelming. Don't know what to tackle first.

/Waves tea-break good-bye.

Last edited:
Those of us of employable age are all back at work, and chained to their desks, I take it? [Those who are lucky enough to have desks. :-P ]

Heh.....my collection of PC games is overwhelming. Don't know what to tackle first.

/Waves tea-break good-bye.

I have a huge, very stylish desk at which I sit. Wish I could take it home.

Ok...ek sal kyk, maar ek het 'n ander voorstel. Check Phil Noto se Black Widow covers uit. Die ou 'n machine.

http://marvel.wikia.com/Category:Phil_Noto/Cover_Artist

Black_Widow_Vol_5_13.jpg
300px-Black_Widow_Vol_5_9.jpg

300px-Black_Widow_Vol_5_3.jpg

300px-Black_Widow_Vol_5_15_Textless.jpg

300px-Black_Widow_Vol_5_1.jpg
eks nie so mal oor sy covers nie. ek hou van die classic look comics met swart buite lyne etc. nie so mal oor die digital paint art comics nie

eks nie so mal oor sy covers nie. ek hou van die classic look comics met swart buite lyne etc. nie so mal oor die digital paint art comics nie

Jis ek is nou weer heeltemal otherwise met dit. Ek is al so gewoond aan die bree swart buite lyne dat hierdie vir my nogals anders is. Ek sal nogsteeds 'n oog uithou vir daai 2010 issue.

Jis ek is nou weer heeltemal otherwise met dit. Ek is al so gewoond aan die bree swart buite lyne dat hierdie vir my nogals anders is. Ek sal nogsteeds 'n oog uithou vir daai 2010 issue.
dankie avenged. ek het gister deur a spul ou comics gekyk wat ek gaan gebruik vir my troue en ek was nogals heel sad om hulle te gaan versnipper. ek het een van 1989 gekry en dis so cool, ek wil dit nie opsny nie lol, maar die ou comic boeke het die beste papier vir wat ek in mind het vir my blomme by die troue...

dankie avenged. Ek het gister deur a spul ou comics gekyk wat ek gaan gebruik vir my troue en ek was nogals heel sad om hulle te gaan versnipper. Ek het een van 1989 gekry en dis so cool, ek wil dit nie opsny nie lol, maar die ou comic boeke het die beste papier vir wat ek in mind het vir my blomme by die troue...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hahahaha ek sal more vir jou a foto daarvan post dan kan jy kyk hoe awesome dit is ;)

Status
Not open for further replies.
Back