Murph
Thread Killer
ek kan jou nie se nie want dit is soooooooo lelik
Wenz........have you been in the diesel oil again?
jy kon jou geld gespaar het deur nie saltysnax te gaan koop het nieWenz........have you been in the diesel oil again?
jy kon jou geld gespaar het deur nie saltysnax te gaan koop het niewant eks seker nie dames was sout genoeg en jy kon net jou vingers afgelek het
jy kon jou geld gespaar het deur nie saltysnax te gaan koop het niewant eks seker nie dames was sout genoeg en jy kon net jou vingers afgelek het
NeeeeeeeeeeeROFL! Should I change my sig?
iets te doen dalk met nik-naks en vaseline? "whistling:ek kan jou nie se nie want dit is soooooooo lelik
waar val jy uit met nik-naks en vaseline? ons praat van saltysnax en geld spaariets te doen dalk met nik-naks en vaseline? "whistling:
Think I'm having a slow moment - I have no idea what the FUCK you people are on about.
of jy kan net my post highlite....Think I'm having a slow moment - I have no idea what the FUCK you people are on about.
Dude... Think about it for a sec... hell, take a minute
Also... My bad manners
Late Greetings Plebs![]()
Think I'm having a slow moment - I have no idea what the FUCK you people are on about.
of jy kan net my post highlite....![]()
same but its lack of understanding wenz explanation