Page 7865 of 8365 FirstFirst ... 6865 7365 7765 7815 7855 7863 7864 7865 7866 7867 7875 7915 7965 ... LastLast
Results 78,641 to 78,650 of 83647

Thread: The Thread Killer®

  1. #78641

    Default

    Quote Originally Posted by sycogrim View Post
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Now this guy on the other hand, I think you people should watch your backs around looooooooooooooooool... hes a real strange looking character
    Can't see if he looks strange, so I can only assume he looks like this

    (lol sorry guy, first thing I think of when I hear fabio)
    That's what she said.

    The Dork Knight.

  2. #78642
    MyGaming Comp Authoritah sycogrim's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Unitedstates of JHB/Randburg
    Posts
    31,085

    Default

    Quote Originally Posted by InSanity View Post
    Tell me more about Lush now im intrigued

    what time did you call i didnt get any calls !
    Ok when ever there is a Pvt call randomly during the day it's probably me roflmao . I wanted to organize a drinks session dumbass hahaha...

    Quote Originally Posted by MissM View Post
    I am eating Cadbury's Whispers...om nom nom...And no, you cannot have any Syco

    /hands out to every one else
    you suck....

    Quote Originally Posted by TheAvenged87 View Post
    Can't see if he looks strange, so I can only assume he looks like this

    (lol sorry guy, first thing I think of when I hear fabio)
    BWAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH hes an ugly bastid roflmao...
    All it takes is ONE BAD DAY tO ReDuCe the SaNesT Man Alive To LuNaCy. That's How Far The World Is From Where I am. JUST ONE BAD DAY

    Blog Entries . YouTube Channel and Playlists

    Quote Originally Posted by ShadowFox
    I'm gonna tolerate and love...........THE SHIT OUTTA YOU
    Shadowfox's response to me in my failed attempts to annoy him

  3. #78643

    Default

    Dude save drink session for end of the month i am so broke now
    Quote Originally Posted by Wenzdayz View Post
    ja they must watch it just now i decide to beat them with my empty Ricci Louw bottle

  4. #78644
    Techno-Hippy MissM's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Swansea, United Kingdom
    Posts
    3,200

    Default

    /feels sorry for Syco and hands him the last Whisper


  5. #78645

    Default

    somebody just murdered the tk!

    ah murda, yeah its murda, somebody said it was MURDA!

    Murder was the case and they blamed me

    "Oh jirre Bakgat nou wat?"

  6. #78646
    Fabio's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Benoni... Okay bordering Pomona. Oh yes!!!
    Posts
    1,478

    Default

    Quote Originally Posted by sycogrim View Post
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Now this guy on the other hand, I think you people should watch your backs around looooooooooooooooool... hes a real strange looking character
    Hmmm, why don't you stfu!!!!

    You just spoiled everything...

  7. #78647
    Fabio's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Benoni... Okay bordering Pomona. Oh yes!!!
    Posts
    1,478

    Default

    Quote Originally Posted by TheAvenged87 View Post
    Can't see if he looks strange, so I can only assume he looks like this

    (lol sorry guy, first thing I think of when I hear fabio)


    Bwahahahaha!!!!!

    Pissing myself!

    WHo the fuck is that, must've been in one of those ancient broke back films...

  8. #78648
    MyGaming Comp Authoritah sycogrim's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Unitedstates of JHB/Randburg
    Posts
    31,085

    Default

    Quote Originally Posted by MissM View Post
    /feels sorry for Syco and hands him the last Whisper


    aaaawwwww sends big kiss to M's cheek

    Quote Originally Posted by Fabio View Post
    Hmmm, why don't you stfu!!!!

    You just spoiled everything...
    bwahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaha... Stoffie I'm kidding you dumbass rofl...
    All it takes is ONE BAD DAY tO ReDuCe the SaNesT Man Alive To LuNaCy. That's How Far The World Is From Where I am. JUST ONE BAD DAY

    Blog Entries . YouTube Channel and Playlists

    Quote Originally Posted by ShadowFox
    I'm gonna tolerate and love...........THE SHIT OUTTA YOU
    Shadowfox's response to me in my failed attempts to annoy him

  9. #78649

    Default

    Quote Originally Posted by Fabio View Post
    Bwahahahaha!!!!!

    WHo the fuck is that,
    The other Fabio.
    That's what she said.

    The Dork Knight.

  10. #78650
    Fabio's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Benoni... Okay bordering Pomona. Oh yes!!!
    Posts
    1,478

    Default

    Quote Originally Posted by sycogrim View Post
    aaaawwwww sends big kiss to M's cheek



    bwahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaha... Stoffie I'm kidding you dumbass rofl...
    I know, you dork!!!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •