Page 392 of 1202 FirstFirst ... 292 342 382 390 391 392 393 394 402 442 492 892 ... LastLast
Results 3,911 to 3,920 of 12017

Thread: Threadkiller Mk XII

Party time! Excellent! MalicE's Avatar

Quote Originally Posted by Wyvern View Post
    Bwahahaha kykie ek sal nooit dai R4000 salaris offer vergeet nie. . . . .
    dit is nogsteeds hulle offer

Quote Originally Posted by MalicE View Post
    dit is nogsteeds hulle offer
    Jy jok!?! Ek kannie glo hulle het dit nooit aangepas nie. No wonder die girls bly verander by die kantoor hier by ons. Wel dit en die parking situation wat die girls afpiss.

Thread Killer Mk III Wenzdayz's Avatar

ek kani glo daar is nogsteeds company's daar buite wat verwag mense moet hulle eie vervoer he en dan verwag mense moet vir R4k per maand werk nie....

toe ek by ons vorige company nog was het die landlord by wie ons die kantore gehuur het die skoonmaker R1500 betaal om 'n 2 verdieping gebou met 4 badkamers per vloer skoon te maak en dan nog die kombuis en koffie vir almal aan dra...en ons was amper 50 mense
    Quote Originally Posted by Eugene View Post
    Hello WinzEveryDayz.

Party time! Excellent! MalicE's Avatar

Jy jok!?! Ek kannie glo hulle het dit nooit aangepas nie. No wonder die girls bly verander by die kantoor hier by ons. Wel dit en die parking situation wat die girls afpiss.
    dis wat gebeur as jy 30 mense in 'n gebou sit wat net parking het vir 10

Wenzie, die sad ding is dit is so. vir die paar interviews waar ek was, offer hulle my R7k - sonder benefits, dit is wanneer ek lag en vir hulle politely se om hulle advertensie te verander en mense te vind wat geen ondervinding het nie. Enige iemand wat meer as 10 jaar ondervinding het verwag beter (nie dat ek dit nou kry nie) maar ja, wat companies dink hulle kan mense deesdae betaal is laf.

- - - - - - - - - - Double Post Merged - - - - - - - - - -

Quote Originally Posted by MalicE View Post
    dis wat gebeur as jy 30 mense in 'n gebou sit wat net parking het vir 10
    haha janee, kyk ek se niks oor dai gebou

[MENTION=3223]Ichigo[/MENTION] - in case you feel that your mouse feels "back-heavy" there's a 30x10x3mm (rough estimation) sized metal block inside.
    I wanted to see what what inside before throwing it away. I also reversed wiring to see if I could change the back and forward buttons; all that did was render the back buttons useless while the forward button changed the DPI setting.

Name:  Corsair Mouse.jpg
Views: 18
Size:  485.9 KB

Thread Killer Mk III Wenzdayz's Avatar

Wenzie, die sad ding is dit is so. vir die paar interviews waar ek was, offer hulle my R7k - sonder benefits, dit is wanneer ek lag en vir hulle politely se om hulle advertensie te verander en mense te vind wat geen ondervinding het nie. Enige iemand wat meer as 10 jaar ondervinding het verwag beter (nie dat ek dit nou kry nie) maar ja, wat companies dink hulle kan mense deesdae betaal is laf.

- - - - - - - - - - Double Post Merged - - - - - - - - - -

haha janee, kyk ek se niks oor dai gebou
    company's soos dit bargain daarop op dat mense desperate vir werk is. en die realiteit is dat daar baie mense is wat desperate is vir werk en dit sal aangryp....
    Quote Originally Posted by Eugene View Post
    Hello WinzEveryDayz.

Quote Originally Posted by Wenzdayz View Post
    company's soos dit bargain daarop op dat mense desperate vir werk is. en die realiteit is dat daar baie mense is wat desperate is vir werk en dit sal aangryp....
    Janee dit is die sad deel, ek mag dalk desperaat wees maar ek weier om vir minder te settle

Quote Originally Posted by 8sh View Post
    [MENTION=3223]Ichigo[/MENTION] - in case you feel that your mouse feels "back-heavy" there's a 30x10x3mm (rough estimation) sized metal block inside.
    I wanted to see what what inside before throwing it away. I also reversed wiring to see if I could change the back and forward buttons; all that did was render the back buttons useless while the forward button changed the DPI setting.

Name:  Corsair Mouse.jpg
Views: 18
Size:  485.9 KB
    watter kak vang jy weer aan Seun

Quote Originally Posted by Dohc-WP View Post
    watter kak vang jy weer aan Seun
    Broken equipment needs examining.