Page 827 of 1182 FirstFirst ... 327 727 777 817 825 826 827 828 829 837 877 927 ... LastLast
Results 8,261 to 8,270 of 11820

Thread: Threadkiller Mk XIII

Quote Originally Posted by Wenzdayz View Post
    ai man dit suck, ek kry ook carpal tunnel elke nou en dan, twee dae se wrist guard dra sorteer dit darem uit vir my.

dit gaan goed, eks net doodmoeg na die naweek, ver te veel gedrink en eet etc... en to top it off kon ek nie eers wildlands speel nie want ons het heeltyd mense gehad of was uit
    haha ja jy wil mos verjaar :P

En ja ek is ook gese om wristgaurd te dra vir 2 weke, eerste week elke dag heel dag. Gisteraand het ek die ding te styf vasgemaak en so 3uur wakker geword in die ergste pyn ooit. Darem het dit vinnig gelig na ek dit verstel het. Maar toe is ek wakker - is pret gewees

Thread Killer Mk III Wenzdayz's Avatar

Quote Originally Posted by Wyvern View Post
    haha ja jy wil mos verjaar :P

En ja ek is ook gese om wristgaurd te dra vir 2 weke, eerste week elke dag heel dag. Gisteraand het ek die ding te styf vasgemaak en so 3uur wakker geword in die ergste pyn ooit. Darem het dit vinnig gelig na ek dit verstel het. Maar toe is ek wakker - is pret gewees
    hahah ja wel what can i say, dit was darem a pret naweek.

ek kan nie met daai writs guard by die werk nie, dryf my insane so ek slaap net met myne. ja ekt dit ook eenkeer gedoen, toe is my hand aan die brand van die doodgeit.
    Quote Originally Posted by Eugene View Post
    Hello WinzEveryDayz.

Sigh the company I am trying to send my cv to is called Des-ign engineering do you know how many search results it gives sigh
    Evil meet my Sword. Sword, meet Evil!

Quote Originally Posted by Crzwaco View Post
    Sigh the company I am trying to send my cv to is called Des-ign engineering do you know how many search results it gives sigh
    Send it to Des at IGN.

Omg trying to find out if wooden beads are safe for babies to chew on, or where to find silicone beads. Wanna make teethers for a friend as the baby's first bday gift

Quote Originally Posted by Wyvern View Post
    Omg trying to find out if wooden beads are safe for babies to chew on, or where to find silicone beads. Wanna make teethers for a friend as the baby's first bday gift
    As hulle nog op die rims ry (maw geen tande) behoort harde hout beads okay te wees, maar ek sal dink dat hout beads nie so goeie idee sal wees as hulle tande het nie. Moontlikheid van beads stukkend kou en dan splinter in die mond; maar dit is net wat ek dink

What about hard, rubber beads?

Quote Originally Posted by Blazzok View Post
    As hulle nog op die rims ry (maw geen tande) behoort harde hout beads okay te wees, maar ek sal dink dat hout beads nie so goeie idee sal wees as hulle tande het nie. Moontlikheid van beads stukkend kou en dan splinter in die mond; maar dit is net wat ek dink

What about hard, rubber beads?
    Weet jy hoe sukkel ek om sulke beads hier te vind.. .Ek soek silicone beads

Australia is a weird place full of dangerous and funny looking things...like this.....

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Rest in Peace old Blue Eyes. Joost was a Legend and no matter what team you support he was liked by all feared by many and respected for his skill by anyone that played against him. A sad day for Rugby as a whole. J9!

Morning everyone.