Basically yes. Especially since the issue we have is one they know about, I told them about it, they told me what to do to fix it, now its an issue. Goeie fok *sorry for the language*
Whooooooooooooooooooooooooosa
Coffee isnt even helping me relax now

I will survive, its just making me more tired and now Im moerig as well. Plus that funky smell that ONLY I can smell is back . . . I swear I am going insane.
[MENTION=5134]MalicE[/MENTION], how's the new job?
fucking awesome! on fridays we start drinking wine at 2pm and get to go home early![]()
That sounds great!I'm glad for you. We should see if we can get Wyv in there too.
![]()
well I hear we are looking for a receptionist...![]()
better than zapoop that's for damn sure![]()
Bwahahaha kykie ek sal nooit dai R4000 salaris offer vergeet nie. . . . .
dit is nogsteeds hulle offer
Jy jok!?! Ek kannie glo hulle het dit nooit aangepas nie. No wonder die girls bly verander by die kantoor hier by ons. Wel dit en die parking situation wat die girls afpiss.
dis wat gebeur as jy 30 mense in 'n gebou sit wat net parking het vir 10

company's soos dit bargain daarop op dat mense desperate vir werk is. en die realiteit is dat daar baie mense is wat desperate is vir werk en dit sal aangryp....Wenzie, die sad ding is dit is so. vir die paar interviews waar ek was, offer hulle my R7k - sonder benefits, dit is wanneer ek lag en vir hulle politely se om hulle advertensie te verander en mense te vind wat geen ondervinding het nie. Enige iemand wat meer as 10 jaar ondervinding het verwag beter (nie dat ek dit nou kry nie) maar ja, wat companies dink hulle kan mense deesdae betaal is laf.
- - - - - - - - - - Double Post Merged - - - - - - - - - -
haha janee, kyk ek se niks oor dai gebou
company's soos dit bargain daarop op dat mense desperate vir werk is. en die realiteit is dat daar baie mense is wat desperate is vir werk en dit sal aangryp....
[MENTION=3223]Ichigo[/MENTION] - in case you feel that your mouse feels "back-heavy" there's a 30x10x3mm (rough estimation) sized metal block inside.
I wanted to see what what inside before throwing it away. I also reversed wiring to see if I could change the back and forward buttons; all that did was render the back buttons useless while the forward button changed the DPI setting.
View attachment 17277
watter kak vang jy weer aan Seun "whistling: