Threadkiller Mk XII

Status
Not open for further replies.
LOL I have one tall person here, but the problem is I smell it they dont. . . . So hence I am going nuts

I'm also one of those people with a better nose than others so I know your pain. It may still be worthwhile for someone to check even if they find nothing. You don't want dead animals and things in there.

Good, that cough has been bugging you long enough. I was feeling better and this morning I am sniffling and sneexzing again :S

I have my drugs... two spoons of cough syrup four times a day, one spray of throat stuff 3 times a day, and celestemine twice a day:D Yay drugs!!

[MENTION=2530]Wyvern[/MENTION] ruik jy dit net in die spesifieke spot (ie as jy by jou PC sit)? Of ruik jy dit ook as jy naby jou PC/lessenaar rond staan?

[MENTION=2530]Wyvern[/MENTION] ruik jy dit net in die spesifieke spot (ie as jy by jou PC sit)? Of ruik jy dit ook as jy naby jou PC/lessenaar rond staan?

Nee net as ek by die voordeur instap, reg by die deur. En ek het die deur gewas, alles.

Nee net as ek by die voordeur instap, reg by die deur. En ek het die deur gewas, alles.

Het jy al in die bosse rondom die deur gekyk (as daar is)? Is daar dalk dak kappe bo jou kop waar 'n voëlnes kan wees?

Anders is dit dalk jou brein se manier om vir jou te se jou werk stink :D

Het jy al in die bosse rondom die deur gekyk (as daar is)? Is daar dalk dak kappe bo jou kop waar 'n voëlnes kan wees?

Anders is dit dalk jou brein se manier om vir jou te se jou werk stink :D

Geen plante nie, daar is wel n balkon bo ons, maar ek sou gedog het hulle sal die reuk op dai vloer ook ruik as dit daar was. Ek het tot die plant in die kantoor huis toe gevat en oor gepot en dis beslis nie dit nie.

Women of TK; the back of my neck is paining (it's stiff paining), care to give a massage? :(
I actually feel sick.

Status
Not open for further replies.
Back