Threadkiller Mk XIII

Status
Not open for further replies.
wa voor giggel jy?

Soli at least you can take time off, if I could, it would be to go to 2 weddings and a visit to a good friend. But no funds so I will stay have to miss out even if it breaks my heart.

And you have that thing where you can only take leave in December or something like that? That's just horrible. :(

Just tomorrow and next week left, then I'm going on leave for 2 weeks.

Hopelik werk dit darem so uit dat ek 'n draai kan kom maak [MENTION=2530]Wyvern[/MENTION]. Dit sal seker in die week moet wees though, ons gaan deur die nag van die 18e Maart ry, so gaan die oggend van die 19e daar onder kom (en probably slaap) :)
Ons ry na vroulief se ouers toe op die 26e, so daar is nie rerig 'n naweek om iets in te doen nie.

I'm off from next week Friday for 2 weeks, first time in 6 years i've taken leave without actually going away somewhere. Going to be awesome.

Just tomorrow and next week left, then I'm going on leave for 2 weeks.

Hopelik werk dit darem so uit dat ek 'n draai kan kom maak [MENTION=2530]Wyvern[/MENTION]. Dit sal seker in die week moet wees though, ons gaan deur die nag van die 18e Maart ry, so gaan die oggend van die 19e daar onder kom (en probably slaap) :)
Ons ry na vroulief se ouers toe op die 26e, so daar is nie rerig 'n naweek om iets in te doen nie.

Jirre [MENTION=6280]Blazzok[/MENTION] wanneer trek julle nou hierna toe en kry kla?

Status
Not open for further replies.
Back