Threadkiller Mk XIII

Status
Not open for further replies.
Ek is nou in die Kaap weer. Vrydag gaan ek terug Joburg toe though. Volgende week is dit Durban, week daarna klas, week daarna terug Joburg, week daarna Zambia en Botswana trippie, dan dink ek is my travels vir eers klaar. (ek hoop)

So lank jy die naweek van angela se bday hier is. . . . .

Cool, I got tickets for the Springbok game against Ireland! Almost in the middle at the top. Haven't gone to a game in a very long while!

Just wanted to invite him to MyGame. :)

His BIS expired, so I don't know if he will be online until we get our ADSL line next week sometime.

Sup everyone. Geez my brain doesnt want to brain today and with all this crap happening with riots from pta to rustenburg its getting a schlep to get to work everyday. Luckily its almost weekend 2 more days.

I gotta laugh at ppl sending emails, the wording, holy crap they can get so formal and uptight. The words...

I forgot to add a visitors name to the big screen we have at reception. I got an email, obivously CC'd to everyone, about "request not being met." can i "auction" the request immediately...sure, right, I'll auction the request right away...but at how much do I start? Maybe bid or buy?

but yeah, ppl try to sound so smart on emails...

hehe ek het so gesien ja! Bly kalm! As jy vind jy raak gestress kry birals of calmettes by die apteek

hahaha lol, ek was vandag by die rok tannie en sy was heel ok om my rok nog kleiner te maak. ons het gekyk en ek het 2cm om my maag verloor, 8cm om my heupe en 2cm om my bo-bene, so gn wonder die rok was so groot nie lol, ek moet se dis goed vir 6 weke en ek het in plaas van 2 suiker in my koffie net 1 gedrink en my porsies klein bietjie kleiner gemaak en dan natuurlik heelwat gehradloop

hahaha lol, ek was vandag by die rok tannie en sy was heel ok om my rok nog kleiner te maak. ons het gekyk en ek het 2cm om my maag verloor, 8cm om my heupe en 2cm om my bo-bene, so gn wonder die rok was so groot nie lol, ek moet se dis goed vir 6 weke en ek het in plaas van 2 suiker in my koffie net 1 gedrink en my porsies klein bietjie kleiner gemaak en dan natuurlik heelwat gehradloop

hehehehe ek kan dai goed glo, ek is bly sy kon darem nog in vat - maar vir die laaste paar dae moenie skimp nie :P Jy wil nie weg waai nie

Status
Not open for further replies.
Back