Threadkiller Mk XIII

Status
Not open for further replies.
Good morning everyone. Happy Hump Day!!!

Also, congrats to [MENTION=2530]Wyvern[/MENTION] for becoming the highest ranking forumite of MyGaming. I see [MENTION=5134]MalicE[/MENTION] has finally been beaten.

View attachment 24946

I'm just glad I'm in the top 10!! Yay!!

Maybe its cos its just been a handful of us keeping the place alive - sadly

Ek is hoog befok vandag, my een assignment terug gekry en 35% - vir MCQ wat ek die antwoorde uit die handboek gaan haal het. Ma ons het nie eers 'n fokken study guide nie. En die lecturer antwoord nie sy foon nie

Oh hai [MENTION=5134]MalicE[/MENTION] welcome back

Ek is hoog befok vandag, my een assignment terug gekry en 35% - vir MCQ wat ek die antwoorde uit die handboek gaan haal het. Ma ons het nie eers 'n fokken study guide nie. En die lecturer antwoord nie sy foon nie

I have never really left. I watch over you all from the shadows of what is now my life...

Ag dammit jammer om te hoor! Moet ek 'n paar dudes kry en die plek gaan afbrand?

Which subject?

Gee my net kans dat ek genoeg petrol koop. Die donnerse goed het opgegaan in prys, so ek sal seker net kan bekostig om 'n vleuel af te brand

Petrol is so last century get with the time, you need one of these bad boy's

UnmannedPredatorDrone.png

Hai hai Wenzie

Well apparently overnight I had a sexchange - got my second marked assignment back from unisa - My name is now Peter

Hai hai Wenzie

Well apparently overnight I had a sexchange - got my second marked assignment back from unisa - My name is now Peter

Hey Peter, you are being rude. You need to first post in the Introduction page before you can come here. We don't know any Peter's, and would need intros first. :p

Ek kon net lag. Goeie moer hulle is deur die kak. Ek kon nou finally in log en die assignment wat ek gedink het ek het 35% voor gekry het - actually 70%
ja nee ek kan net dink. flip eks sooo bly ek hoef nie meer met hulle te deal nie.

Status
Not open for further replies.
Back