Wenzdayz
Thread Killer Mk III
Dohc wat isit met jou en Pikachu??! jy weet Bestiality is teen die wet ne?Pikachu outfit "whistling:
Dohc wat isit met jou en Pikachu??! jy weet Bestiality is teen die wet ne?Pikachu outfit "whistling:
nie heeltemal nie... R2k is doenbaar...weet neti van die kwalityd daarvan nie http://www.bridaldreamm.com/?gclid=CNud5bGcsbgCFQ_LtAodKgwAuwHi Wyvern,
Ek het vir jou goeie en slegte nuus.... die goeie is jy sal nie maklik R2000.00 op 'n trourok spandeer nie..... die slegte nuus is dit sal eerder iets wees soos R5000.00![]()
Sounds like my cousin, he got divorced a couple of months later though![]()
R2000?..........BWHAHAHAHAHAHA! jy wensWenzie my issue is nie net hoe hulle lyk nie, ek kan nie myself sien R 2 000 selfs spend op n rok nie. Ek is nie so gemaak nie. Ek kannie, ek go eerder om huis te koop dat ek my eie plek het in plaas van huur en vir jare aan een dag betaal.
dis 'n rental.....obviously. ek dink nie dis meer in vandag se tyd weird om vir geld te vra nie. ek meen meeste mense bly mos in anycase saam voor hulle trou en het al als wat hulle nodige het om saam te bly.
eeck dis hectic...huur sy haar rok of het sy dit gekoop?
that's awesome!A friend of mine married the daughter of a pretty well off business man. He paid for the wedding and their honeymoon. Two weeks in Mauritius. One of those packages with everything included, even the booze.
/flies into TK
![]()
that's awesome!
APPARENTLY they are sending us to Thailand..... but I'm not getting my hopes up
Nobody acknowledged you! Poor thing! Hiehie!
no no, her maid of honor's fiance. read the posts mofoThe in-laws?!?!?!?!
I'm going on a cruise, that shit is awesome I tell you![]()
EECK, dis nogal stewig vir a rental. Maar solank dit mooi is...maar jy sal eers op jou troudag dit weetR2000?..........BWHAHAHAHAHAHA! jy wens
Madam se rok kos R6000
dis 'n rental.....
no no, her maid of honor's fiance. read the posts mofo
I looked at that option as well. but so far the only thing that fits my wallet is hardekraaltjie still![]()
dis fokken belaglik manEECK, dis nogal stewig vir a rental. Maar solank dit mooi is...maar jy sal eers op jou troudag dit weet![]()
gelukkig is hardekraaltjie cheap en nie ver van my huis af nieKak en betaal.
Dohc wat isit met jou en Pikachu??! jy weet Bestiality is teen die wet ne?
jy moes maar saam dress shopping gaan doen het net om a idee te gekry het van wat a rok kos sodat jy haar voor die tyd a budget kon gee.dis fokken belaglik man
gelukkig is hardekraaltjie cheap en nie ver van my huis af nie![]()
I don't need recognition, people just know I'm here![]()
nee luckily het haar ma daarvoor betaal na ek die eerste rok pitch van bride & co decline hetjy moes maar saam dress shopping gaan doen het net om a idee te gekry het van wat a rok kos sodat jy haar voor die tyd a budget kon gee.
hahahahahaha oh ok ek dog nou net sy het die rok gevat sonder om jou te se wat dit kos...nee luckily het haar ma daarvoor betaal na ek die eerste rok pitch van bride & co decline het![]()
nee maar ek is nogsteeds befok. en nou wil sy hê ek moet R300 betaal vir 2 garters..... FOKKEN GARTERShahahahahaha oh ok ek dog nou net sy het die rok gevat sonder om jou te se wat dit kos...