MalicE
Party time! Excellent!
that makes you a slow driver, not a good driverGah Im a good driver, I only get one speeding fine a year at most!
slow drivers are more dangerous on the road
/runs
that makes you a slow driver, not a good driverGah Im a good driver, I only get one speeding fine a year at most!
suprisingly I havent gotten any this year yet ! touch wood (dont get any dirty thoughts)
that makes you a slow driver, not a good driver
slow drivers are more dangerous on the road
/runs
Morning everyone and WB Spartan
Paper shredding is casuing my sinuses to go haywire
and day three after the tooth has been pulled and suddenly its killing me
suprisingly I havent gotten any this year
MorninG
Het jy steke gekry? En spoel jy jou mond met disinfectant/sout water?
I have a wedding on the 14th/bites Malice
Oh we are looking at going to CBC on the 14th or 15th - pick a date and let me know tell your partner in crime as well.
Murph you can tell Tooks
I have a wedding on the 14th
Geen steke, ma ek spoel met sout water 3 keer n dag. Die seer is ma net want ons het gisteraand skaap ribs geeetSo dit is meer my eie skuld
En dit help nie dat ek my tande kners nie
Die mybuelin werk darem om dit onder beheer te hou. Ma dis net n seer, nie die kloppende seer waaroor hulle my gewaarsku het nie.
Ek het twee steke gekry (nee, Eugene) toe hulle my een verstandtand getrek het. Dit help baie om infeksie te voorkom maar is bleddie moeilik om te doen.
Hehehe Ossims Roomys! We had such a laugh last night in BorderlandsJirre between myself, bane and rhyme none of us can drive
You guys playing Borderlands 2?
I might come join, i loved borderlands
Wel die was in die stoel gedoen, hence no stitches.
Ma ek gaan vroeg volgende jaar om die ander 3 uit te haal onder narkose. Ek sal nie weer in die stoel kan sit andersins nie
I'm not surprised at all.
![]()
Ok praat met Murph hy wil CBCAnners sleep ons jou die 15de
![]()
Myne is ook in die stoel getrek maar die tandarts het sy assitent een kyk gegee en gesê: "Trek sy mond oop, Niggie, ons gaan naaldwerk doen."
Gelukkig hoef ek nie die ander te verwyder nie. Sterkte vir die ander drie uithaal. Jou mond gaan staan soos 'n hamster s'n wat swaar tye verwag.
Can't rep.
Yeah the 16th is a holiday so we can get plonkers.
Ok so you go tell Tooks and the rest and gimme a time and we all get plonkers that sunday!