blaaislaai
New member
Mornin' Folks...
Доброе утро ТК...
...seeing that I have to comply with my new overlords as Tsar stated...
hello fellow ps4 winner!morning mofos!
well hello fellow PS4 owner! how are you doing today? recovered all your saved games successfully?hello fellow ps4 winner!
hello fellow ps4 winner!
well hello fellow PS4 owner! how are you doing today? recovered all your saved games successfully?
yup, just struggled with my internet connection to get the firmware updates dowloaded... kry jy games saam jou ps4? of moet jy nog gaan koop? kry asseblief ACIV, dis baie awesome!well hello fellow PS4 owner! how are you doing today? recovered all your saved games successfully?
oooohhh, julle moet harder probeer om 1 te wen!This "club" you guys are starting is very elitist en it is making all of us sad that we cannot be part of it...
nee ek dink nie so nie. ek sal maar my Edgars account moet opfok, of van jou games leenyup, just struggled with my internet connection to get the firmware updates dowloaded... kry jy games saam jou ps4? of moet jy nog gaan koop? kry asseblief ACIV, dis baie awesome!
morning new comer!mornin' mornin'
stupid sun is shining here againGood morning ppl, nice rainy day here in PTA
lol jy is wlekom om van my games te leen... enigste probleem is die aftand tussen ons....nee ek dink nie so nie. ek sal maar my Edgars account moet opfok, of van jou games leen
ek was nog nooit rerig 'n AC fan nie hey...
BUT! nou het ek die option om Destiny te speel
- - - - - - - - - - Double Post Merged - - - - - - - - - -
morning new comer!