So dissapointed with the game.
And it seems im not the only one.
http://www.metacritic.com/company/infinity-ward
One thing I miss (I'm pretty much alone here among my mates), are the 'hit sounds' that blops has. So when you're firing a whole bunch of lead into a dude, when some of those shots hit the guy, it makes a different sound. If that makes sense.
I found in blops that it gave a really nice feel to the gun and gameplay, and made things a little better to know how many shots you got into him.
In MW3 it may do this, but I dont even notice it if it does.
Wag ook vir elite, dis gemaak vir l33t ouens soos jy en jou clan members.
Seriously?eish lvl49 guy :/
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Ja nee, ek het baie geduld so ek f0k maar aan en kyk wat gebeur.
Plas jou noob. Jy kan 5 classes create en dit op die dedicated unranked servers gebruik nou problem. So die ranked stuff is nie regtig nodig nie.
NIe een van die servers waarop ek was het "custom classes" support nie. Elke liewe een het net die stock predefined classes gehad.
Ek het 5 van mweb, 2 van IS en 2 van SGS se servers getry en met hulle almal kon jy net van die predefined classes gebruik maak waarmee jy die game begin.
Mense lvl so vinnig dat jy teen kersfees al paar keer kan prestige. Die ranked stuff is regtig net as jy omgee oor leaderboards en dis vir my dom.
Elite kom SA toe net nie die Premium nie agv die dom wet wat ons het. Maar ons het regtig nie die premium nodig nie.