Thread Killer - Gaming Edition (PG13)

Status
Not open for further replies.
waar is daar a foto van jou? dis maar net wat my verbeelding vir my optower....... Casper is snaaks maar nie aantreklik nie.

Click op my naam en gooi public profile. Ek sit met 'n biertjie in Duitsland.

Maar as ek geweet het hoe om 'n foto te upload sou ek...

mmmm. kom ons try...

blerrie hel, ek mis my biere in duitsland :/

Asgaard, Flensburger Plop, Holsten, Paulaner, Hofbäu & Lowenbräu was bedonnerd kief :(

Ag dankie man. Well, nie al ons gamers is lelik nie hoor. Van ons kan die balans hou ;)

Ja, jy moet bietjie die show kyk. dis hoeka vanaand op. SABC3...20h30 :)

Bye bye Syco!!!

oh yeah! nuwe program op SABC!! eks daar!!! eks bly dar is darem weer ieitsie interesant op dai tyd want flip met SABC se nuwe program skedule wys al die crap vroeg in die aand en die decent stuff na 9:30 eers.....

@Voicy: hahaha! Hey, wat soek jy hierso! VOETSEK! lol! jks ;)

Ja, dis nie te bad nie...laat ek sien...wat doen ons op vnaand se episode...mmm...o ja!

Vlieg saam South African Aerobatic Pilot, Ian Billing.
Gan na die BMW Museum in Munich.
Ry Vespas deur Rome.
Ry die nuwe Can-Am Spyder.
En leer hoe om muffins te bak :p

hehe! Gonna be fuuuuuuuunny :D

@Voicy: hahaha! Hey, wat soek jy hierso! VOETSEK! lol! jks ;)

Ja, dis nie te bad nie...laat ek sien...wat doen ons op vnaand se episode...mmm...o ja!

Vlieg saam South African Aerobatic Pilot, Ian Billing.
Gan na die BMW Museum in Munich.
Ry Vespas deur Rome.
Ry die nuwe Can-Am Spyder.
En leer hoe om muffins te bak :p

hehe! Gonna be fuuuuuuuunny :D
Looooool
ja ongelukkig het ek nog baie werk om te doen........ anders was ek al oppad huistoe

Selfde hieso. Met die show wat vnaand opgan, moet ek seker maak die content vir die website is klaar geskryf en gereed vir more...sug...

Nou se my, ek sien jy ken bietjie van Guitar Hero/Rock Band...wanner jam ons? Ek sal jou lat weet my fingers is op piek form ;)

hahahahaahaha, lol na die eksamens want met die laat gewerkery en dan leer na die tyd kry ek nie so baie kans om te speel nie.....

shame man. Well, I know the feeling. Nie dat ek eksamens het nie. Maar met werk, kry ek net tyd vir 'n bietjie Dota na werk. Miskien 'n Guitar Hero nou en dan oor die naweke. maar ek het darm daai muscle memory...jy weet 'n mens se vingers vigeet nooit 'n goeie tegniek nie ;) lol

shame man. Well, I know the feeling. Nie dat ek eksamens het nie. Maar met werk, kry ek net tyd vir 'n bietjie Dota na werk. Miskien 'n Guitar Hero nou en dan oor die naweke. maar ek het darm daai muscle memory...jy weet 'n mens se vingers vigeet nooit 'n goeie tegniek nie ;) lol
hahahahaha since when? as ek baie lanklaas gespeel het sukkel ek nogal met die dubbel note......

Die dubbels? Ek sukkel met die oranje meneer. Gooi vir my 'n note switch van groen na oranje...EISH! Nou wat speel jy op? Ps3 of Xbox360? En wat speel jy? GH of RB?

Status
Not open for further replies.
Back