Thread Killer Mk IX

Status
Not open for further replies.
how does that happen :eek:

gf-smash-xbox-o.gif

Issie Waarheid dammit! Jou flying skillz is amazing! Ma n mens moet n maag van staal he! Aka motionsickness is EVIL!

Tooks - btw gaan jy ons join die 12de?

- - - - - - - - - - Double Post Merged - - - - - - - - - -

/slaps Insanity with a pap snoek

Hahaha! :D

Yup ek dink ek gaan hoor. Ek sit nie rerig my goed ni 'n diary nie, maar ek is amper seker ek het niks anders beplan vir daai naweek nie :P

/slaps Insanity with a pap snoek as well

Hahaha! :D

Yup ek dink ek gaan hoor. Ek sit nie rerig my goed ni 'n diary nie, maar ek is amper seker ek het niks anders beplan vir daai naweek nie :P

/slaps Insanity with a pap snoek as well

Ok ossims nou laat ek Murph weer gaan hound :P

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Super Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

*huge hugs*

Screwdriver scrape. On third repair attempt. Oh well, the little guy is dead now.

wow third repair :eek: ! im actually surprised my new (back then) falcon model MI digital supplied me with back in 2007 after my launch model xenon died (which didnt even last 6 months) is still working (touch wood) at least i have 2 so if 1 dies i'll still be good for another while

wow third repair :eek: ! im actually surprised my new (back then) falcon model MI digital supplied me with back in 2007 after my launch model xenon died (which didnt even last 6 months) is still working (touch wood) at least i have 2 so if 1 dies i'll still be good for another while

Yeah, I had an Arcade, which I bought in 2008. Lasted a long time, then died. A very sad day.

Insanity- unk? is that the whole nick name or is it shortened? Just wondering cos I used to know someone who's shortened nick was the same

Status
Not open for further replies.
Back