Murph
Thread Killer
HAHAHAHA! so you passed the ninja exam then with flying colours![]()
Hells yeah!
I am not a ginger![]()
Nothing much just training my ass off.
You're going to be a soldier now. You have evolved past the need for an ass.
HAHAHAHA! so you passed the ninja exam then with flying colours![]()
I am not a ginger![]()
gaan julle vroeg huis toe as julle training kry?mmmmm i'm pretty impressed with myself. Had training on a new billing and auth system. It started on monday. My training was done in 3 hours. It took my 2 colleagues 4 days too complete the training.
As jy goed is, is jy goed... :d![]()
gaan julle vroeg huis toe as julle training kry?
gaan julle vroeg huis toe as julle training kry?
ons MOET elke maand internal training doen en ons mag dit net voor werk, na werk, of in ons lunch hour doenNope ongelukkig kan kanker magtigings nie wag nie...![]()
ons MOET elke maand internal training doen en ons mag dit net voor werk, na werk, of in ons lunch hour doen![]()
.....BWHAHAHAHAHAHA!!!!Word julle oortyd betaal of claim julle ure terug?![]()
.....BWHAHAHAHAHAHA!!!!
die kort antwoord is nee
that's why I hate mine. well, one of the many reasonsOh man.... That's why I love my job....
ons MOET elke maand internal training doen en ons mag dit net voor werk, na werk, of in ons lunch hour doen![]()
funny, my vrou sê dieselfde vir myVolgens my manager is ek onopleibaar![]()
that's why I hate mine. well, one of the many reasons
everyday. maar dink nie daar is werk vir iemand soos ek daar buite nieHet jy nog nie ander werk gekry nie? Of soek jy nie eintlik nie???
Aaaaaah too much Afrikaans,my brain don't want to process it.
everyday. maar dink nie daar is werk vir iemand soos ek daar buite nie![]()
ek is al oor die jare in so 'n shitty position in gewerk dat ek nie rerig enige iets anders kan gaan doen nieBhahahaha why not??? Is jy net picky of just not wanted?
I am not a ginger![]()
ek is al oor die jare in so 'n shitty position in gewerk dat ek nie rerig enige iets anders kan gaan doen nie
I'm a designer that's not designing