Mephisto_Helix
Grump Squad
jesus h, the boers have taken over again
uhm maar is jy nie ook a boertjie nie?jesus h, the boers have taken over again
![]()
jesus h, the boers have taken over again
![]()
Hammer ma die mense haal vi jou uit my ou vriend, ek soek 'n bed ek wil slaap.
so how can i tell my best friend's ex to F-off in a nice way and leave her alone now? he keeps messaging her to forgive him and telling her how she is the love of his life... which upsets her
want flippit ek weet nie hoeveel keer sy nou nog vir hom moet se dis verby en dit kan nie gefix word nie maak nie saak wat nieYou dont do it in a nice way, just tell him to bugger off, especially if she is feeling uncomfortable....
so how can i tell my best friend's ex to F-off in a nice way and leave her alone now? he keeps messaging her to forgive him and telling her how she is the love of his life... which upsets her
You dont do it in a nice way, just tell him to bugger off, especially if she is feeling uncomfortable....
Bwahahaha! Again? We have never relinquished our power!
Edit to include powerful boer:
![]()
cheers bra!Right. I'm off like a bra in the backseat. See you lot tomorrow.
want flippit ek weet nie hoeveel keer sy nou nog vir hom moet se dis verby en dit kan nie gefix word nie maak nie saak wat nie
Avenged!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wenzie soms hoor n ou dit nie as dit van die ex af kom nie, ma as iemand anders hom dit in plain taal se hoor hulle dalk beter
Hey lady
Hoe gannit met die swottings?
Hey meneer dit gaan oraait, net lus vir die eksamen om verby te wees - dis erg oor 2maande te skryf