Threadkiller Mk XII

Status
Not open for further replies.
ok so samsung came and collected my phone....now i have a loan phone. it was so freaking scary factory resetting my phone... felt like i was erasing my life for a second...

Anyone else desperately need the weekend? I feel pretty exhausted. Have done so well so far this year but I think it's catching up to me now.

Hallo hallo!

het die eerste print van ons wedding invite gekry en dit lyk heel cool. moet dit nou net tweak na die regte groote en dan a paar kleure verander want dit print bietjies te donker vir my liking!

kan julle vir my se watse program ek kan gebruik wat soos photoshop is wat ek verniet kan kry en wat noob friendly is? ek wil 'n Iron Man movie poster edit sodat ons gesigte daarop is en ek sukkel op die oomblik my ass af om dit gedoen te kry...

Hallo hallo!

het die eerste print van ons wedding invite gekry en dit lyk heel cool. moet dit nou net tweak na die regte groote en dan a paar kleure verander want dit print bietjies te donker vir my liking!

kan julle vir my se watse program ek kan gebruik wat soos photoshop is wat ek verniet kan kry en wat noob friendly is? ek wil 'n Iron Man movie poster edit sodat ons gesigte daarop is en ek sukkel op die oomblik my ass af om dit gedoen te kry...

Gebruik paint.net :D

Problem is now, when receiving a task you set a deadline (so they say), and if that deadline is not met you have to work on it in your own time to make it up till completion. Without overtime or being compensated for personal time worked.

Is that bullshit or what?!

That sucks big time. :( Put all your deadlines a couple of years in the future. That'll show them. If only things worked that way.

Status
Not open for further replies.
Back