afternoonings good peoples!
<---- You're late!
hey wyvz goed thanks en met jou? al enige punte terug gekry? ek het sover 2/6 deurHai hai Wenzie! How goes it?
Horses are evil.
Here's an article on why we should be eating horses rather than riding them:
http://theoatmeal.com/story/eat_horses
Shame man, dit het my 2 weke gevat om oor die ergste van die griep te kom. eks sukkel nou nog net met my neus, maar is oppad na 100% gesond. en all of a sudden het ek erg CTS, het dit al voorheen gehad maar dit het self weggegaan. my hand is moer seer heeltyd... gaan kyk om more vir my a wrist guard te kry want die pyn raak nou unbarable veral as ek met my duim en wys vinnger tik of net simple tasks complete...Lol arme Blazz
Wenzie nog niks terug gekry nie, dit maak my gat al klaar weer lam. En ek is siekerig en vrekken moeg vandag
Shame man, dit het my 2 weke gevat om oor die ergste van die griep te kom. eks sukkel nou nog net met my neus, maar is oppad na 100% gesond. en all of a sudden het ek erg CTS, het dit al voorheen gehad maar dit het self weggegaan. my hand is moer seer heeltyd... gaan kyk om more vir my a wrist guard te kry want die pyn raak nou unbarable veral as ek met my duim en wys vinnger tik of net simple tasks complete...
Anyone seen [MENTION=4071]BeoTeK[/MENTION] today? He hasn't been online all day. Hope he's okay.
This is gonna sound super hipster, but he posted a pic in Instagram with his boy, so he's probably spending some quality time with himAnyone seen [MENTION=4071]BeoTeK[/MENTION] today? He hasn't been online all day. Hope he's okay.
This is gonna sound super hipster, but he posted a pic in Instagram with his boy, so he's probably spending some quality time with him