Donisia
Donsie
Anyone want to play some don't starve together with me?
yes but havent got it yet
Anyone want to play some don't starve together with me?
I don't have that game. Do you have normal ADSL now?
yes but havent got it yet![]()
Get it thenyou can split the cost R53
yeah I have a 2meg line now with home uncapped speeds are shit but atleast I don't have to worry about a stupid cap(10gig) that windows can ruine with one 6gig update.
Get it thenyou can split the cost R53
yeah I have a 2meg line now with home uncapped speeds are shit but atleast I don't have to worry about a stupid cap(10gig) that windows can ruine with one 6gig update.
Morning everyone.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Kom ek sê so...my arms werk nie meer nie, my bo-been voel asof ek n spier getrek het, maar darem gaan dit goed met die eet plan. Eks wel helemal te bang om op die skaal te klim. Ek gaan baie upset wees as daar nie n verandering is nie./wave
Jys nog dood stil met die training! Gaan als nog okay?
Moet binnekort jou progress check, sal jou later n whatsapp pop
No babies here! well, aside from my neice![]()
I wouldn't be able to concentrate on work having only seen the first half of that episode either. Better prepare yourself for a void inside when its over. I still don't know what to do with myself with series. Thankfully it is ice hockey season.
Kom ek sê so...my arms werk nie meer nie, my bo-been voel asof ek n spier getrek het, maar darem gaan dit goed met die eet plan. Eks wel helemal te bang om op die skaal te klim. Ek gaan baie upset wees as daar nie n verandering is nie.
I would have rocked that 80s hair!!
Kom ek sê so...my arms werk nie meer nie, my bo-been voel asof ek n spier getrek het, maar darem gaan dit goed met die eet plan. Eks wel helemal te bang om op die skaal te klim. Ek gaan baie upset wees as daar nie n verandering is nie.
I had to live through it... Never used the girly hair spray though. Worst was when my mom gave me a perm. /barf
Sharrap - ek kan 'n verskil sien van dat ek jou laas gesien hetTrots op jou
Ek kort jou get up and go
Morning people of the palace
Oi Wyvie , kry my nommer by hammer as jy dit het. Dan kan ek net vir jou n paar goed stuur wat jy met die rekke kan doen. Ek haat email en forum coms emt silke goed. Ek virgeet heeltyd
Now I feel very bad. I was supposed to be calling you oom this whole timeSo sorry