DenSweeP New member Nov 5, 2010 #24 Beware, do not awaken the pinky of doom. It is resting for Tuesday night...
Mb12 New member Nov 7, 2010 #25 het die muis al gekom? Ek wil net weet want ek gaan miskien die Rat 9 koop...
ZenbaaS New member Nov 7, 2010 #27 This mouse certainly has my attention. The only thing that I would really miss on my G500 is the amazing scroll wheel
This mouse certainly has my attention. The only thing that I would really miss on my G500 is the amazing scroll wheel
Mb12 New member Dec 3, 2010 #28 As jy dit al gekry het, gee ons 'n review van hoe dit is, ek ken niemand wat een besit nie
DenSweeP New member Dec 3, 2010 #29 Mb12 said: As jy dit al gekry het, gee ons 'n review van hoe dit is, ek ken niemand wat een besit nie Click to expand... Toemaar, Mappy ook nie. Hy het nog nie gekry nie...
Mb12 said: As jy dit al gekry het, gee ons 'n review van hoe dit is, ek ken niemand wat een besit nie Click to expand... Toemaar, Mappy ook nie. Hy het nog nie gekry nie...
ZenbaaS New member Dec 3, 2010 #30 DenSweeP said: Toemaar, Mappy ook nie. Hy het nog nie gekry nie... Click to expand... Eina, dis woes!
DenSweeP said: Toemaar, Mappy ook nie. Hy het nog nie gekry nie... Click to expand... Eina, dis woes!