Go get me coffee Avenged - triple shot cappuccino please
Wenzie eerder jy as ekke dankie. Ek haal my hoed af vir jou. Moet jy nie enigsins fit wees om dai oefeninge te kan doen nie?
ja ekt gesien ek hoop dit word gecan die seisoen is klaar te lank en daar is ver te veel subgrade spelers...
nope alle fitness levels is welkom....na 2 weke is dit nie meer so erg nie. net sekere van die oefening is vir my erg want ek sukkel met dit soos die burpies...Go get me coffee Avenged - triple shot cappuccino please
Wenzie eerder jy as ekke dankie. Ek haal my hoed af vir jou. Moet jy nie enigsins fit wees om dai oefeninge te kan doen nie?
<----- pooped
** Do Not Disturb **
Nope dis my normale orderJis...triple shot. Jy haat seker slaap.
wat de moer is burpies? Hehehe hoeveel kos die sessies? Dit klink tog fun.ja ekt gesien ek hoop dit word gecan die seisoen is klaar te lank en daar is ver te veel subgrade spelers...
nope alle fitness levels is welkom....na 2 weke is dit nie meer so erg nie. net sekere van die oefening is vir my erg want ek sukkel met dit soos die burpies...
<----- pooped
** Do Not Disturb **
Too much information.![]()
Interesting.....
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAY TMI Dude!
Please don't use that word no one deserves that, peace.
wyvz gaan join Cape town ppl vir 1 klas en kyk hoe dit gaan. jy doen net wat jy kan doen en die ander ppl encourage a mens om beter te doen
Gosh you guys were busy in that Ellen Page thread.
It may have gotten a tad out of control... Just a tad![]()
It may have gotten a tad out of control... Just a tad![]()
ok, can someone please give me a 2 line summary of what went down in the EP thread? 21 pages is too much to wade through
wow you leave early! what time do you start work?
ok, can someone please give me a 2 line summary of what went down in the EP thread? 21 pages is too much to wade through