Threadkiller Mk XI

Status
Not open for further replies.
That's terrible [MENTION=297]FarligOpptreden[/MENTION]. I know my dog is like my child. It would be devastating if something like that happens. I'm sorry about your loss. :(

Thanks everyone. We took her body to the vet for cremation, wrapped in her favourite blanket.

Apparently the dog bit her once and crushed her chest, so at least it was a near instant death.

/Sad, sad panda

Elloooooooooooooo Wenzie!

Vok die eksamen maak my nou mal, ek het gister eers uit gevind wanneer my eksamens is, en die eerste een is die 18de mei!

Elloooooooooooooo Wenzie!

Vok die eksamen maak my nou mal, ek het gister eers uit gevind wanneer my eksamens is, en die eerste een is die 18de mei!
het jy darem al jou official rooster gekry? ek het nogi myne nie en my eeerste eksamen is vandag gewees lol alhoewel dit n oopboektoets is

het jy darem al jou official rooster gekry? ek het nogi myne nie en my eeerste eksamen is vandag gewees lol alhoewel dit n oopboektoets is

Nee ek het nog niks gekry nie, ek sal as ek nog niks het teen vrydag nie, maar na die hoof kantoor toe gaan en dit gaan haal.

iron-man-2-entrance-o.gif

crashes back in

my bond application has just been pre approved ! WoooT !! :):cool:

Grats?!?!?! :P

*hugs* Where are you gonna be staying

im not going to stay in the house, im gonna rent it out for a few years first, make double payments on the bond every month (my money + the tenants money) get the bond paid of quicker that way.

kan jy op jou myunisa e-mail inlog? myne wil nou al vir die laaste paar dae nie. dit se heeltyd ie page is nie available

Grats, now you can watch a chunk of your money disappear out of your account.

thanks ! i just did it as a longterm investment,my heart was itching for a TT Mk2 though :( (would have probably bought that if i didnt get the bond)

kan jy op jou myunisa e-mail inlog? myne wil nou al vir die laaste paar dae nie. dit se heeltyd ie page is nie available

Ek gebruik glad nie my unisa email nie, ek het een keer ingelog en forward alle mail direk na my gmail toe - juis oor dai hotmail/outlook mail gereeld issues gee.

Status
Not open for further replies.
Back