Threadkiller Mk XII

Status
Not open for further replies.
....no dude. you're doing it wrong. that's just going to ruin the toast. rather put some fishpaste on it then

Fishpaste so MOER!!! Hoor my lied nou mooi.....fishpaste se hele Atlantic Ocean MOER. I do the Marmite on toast or Avo on toast thing, that's my childhood right there

Avo on toast great + cottage cheese and sweetchilli sauce for optional luxury.
Fishpaste on toast great.
Liver spread on toast great.
Bacon (or ham) and Egg on toast great.

+kaas

maar dis aan die begin van die maand wanneer ek nog bietjie geld het :D

As jy n plek kan kry wat aan catering kos voorsien hul bacon is baie goedkoper as die by normale winkels.

Ons het n plek wat se naam econofoods is en well jy kry 1kg pakie vir die selde prys as wat jy 500g in the winkels kry.

Last edited:
As jy n plek kan kry wat aan catering kos voorsien hul bacon is baie goedkoper as die by normale winkels.

Ons het n plek wat se naam econofoods is en well jy kry 1kg pakie vir die selde prys as wat jy 250g in the winkels kry.

Waar in Pta is hulle? Want dit klink vir my of ek 4 keer meer bacon kan kry...

Ons het n plek wat se naam econofoods is en well jy kry 1kg pakie vir die selde prys as wat jy 500g in the winkels kry.
hier kry jy nie sommer groter as 'n 250g pak in die winkels nie.

ons het 'n Gourmet Foods, maar ek dink nie hulle supply aan die end user nie :(

Mmmm, Avo cottage cheese and sweet chilly souce on toast....now THAT's a great idea right there...seasoned with black pepper....
sick0020.gif

Morning folks

Damn you guys and your toast talk. From Monday I've had no sugar and no bread (also cutting on other carbs but not fully there yet). I went cold turkey on sugar where I can (no soft drinks, no sugar in coffee, avoid juice, etc.).

I'm smaaking a piece of toast so badly now.

Status
Not open for further replies.
Back