New member
Meh sitting at Unisa for an hour already and the queue haven't even moved yet
Meh sitting at Unisa for an hour already and the queue haven't even moved yet
Ek is bitter ongelukkig op die oomblik. Die vak wat ek laas jaar gepluk het, kan ek nou kastig nie vat nie want ek kort 'n ander vak. Die ander vak is nie op ons lys van vakke nie
Ek is bitter ongelukkig op die oomblik. Die vak wat ek laas jaar gepluk het, kan ek nou kastig nie vat nie want ek kort 'n ander vak. Die ander vak is nie op ons lys van vakke nie
In one month, 4 hours and 30 minutes, I will be turning officially 30, leaving my 20's behind. That sucks!!!!!
In one month, 4 hours and 30 minutes, I will be turning officially 30, leaving my 20's behind. That sucks!!!!!
Ugh, dit suig! As dit 2 of 3 jaar terug was sou ek jou kon help, my skoonouers het by UNISA gewerk, en skoonma sou deur 16 hoops gespring het om die regte mense aan die werk te kry om jou te help, al was dit glad nie haar werk nie.
I'm turning 36 this year. It still feels like I'm closer to 20 than 40. Time just goes incredibly fast. I can't believe I'm that old.
Darem het ek soortvan reg gekom, die vak wat ek wou vat kon hulle nie override nie, maar darem kon hulle die ander accounting vak override so ek doen darem FAC2601 en Admin management.
Dammit Soli so Im also older than you
Hammer shoooosh jys nog n kinners tot 40 (wel mans at least)+

yoh these ancient people !![]()