Threadkiller Mk XIII

Status
Not open for further replies.
OH i see, ek sal nogsteed die hond noem wat ek wil, eventually gaan dit in anycase stick...en hoe meer jou pa die naam hoor hoe meer gaan hy dit ook nie kan help on die hond dit te noem nie.

Jup dis wat ek ook dink, en ek het hom gisteraand deur die slaap Tigger begin noem want die bogger het so rond gebons soos Tigger in Winnie the Poo.... So ek gaan net aan hou daarmee

Jup dis wat ek ook dink, en ek het hom gisteraand deur die slaap Tigger begin noem want die bogger het so rond gebons soos Tigger in Winnie the Poo.... So ek gaan net aan hou daarmee
hahaha ja doen dit, want woefels gaan beslis nie werk nie ;)

ok can payday please come again.... i am now all wedding broked out! flip but at least everything is paid for now!

Another game bites the dust now to start a new game that I can finish.

Life is strange is so dam sad! And awesome at the same time could not finish it last night but while at school I could not stop thinking what is going to happen next. Its been a long time since a game has gotten me to try and finish it asap.

Donsie I have officially given up. Apparently even Tigger sounds like Keegan when you call is so I told him to name the bloody dog and look after it himself

haha

Wyvern how is the studies going? Found another job yet?

Not on a lot so can't keep up with tk.

Status
Not open for further replies.
Back