Threadkiller Mk XIII

Status
Not open for further replies.
Morning peoples!

Another busy morning at work for me. Then this afternoon we have our end of year lunch or something.

Welcome back to Joburg [MENTION=9789]DieGrootHammer[/MENTION]!

You have my condolences. Wait, do you have an air-conditioned office? I'm missing mine. Have the Powers that Be granted you any leave?

Dunno much about shoes (I'm literally barefoot right now), but my cousin has a shop in your valley - That Shoe Lady. Have a look at her site to see if she has something for you.

Ek het so pas na dai skoene gekyk! Ek wens ek kon ma Ek is een van dai mense wat nie meer as R600 op skoene spandeer nie ;P Dai si 'n 1/4 van my salaris - aka meeste van dai skoene!

Hey [MENTION=9789]DieGrootHammer[/MENTION]. Ek het klaar een van die MyGamers face-to-face ontmoet die maand, so hoekom nie nog een nie? My vrou het "girls day" aan by Mall of Africa in Midrand hierdie Donderdag, so as jy oop is kan ons ontmoet vir 'n drink?

Morning everyone. Hope everyone at work has a good day and not too crazy. For me this is day 2 of my new role, and so far so good, I think...
Hey [MENTION=9789]DieGrootHammer[/MENTION]. Ek het klaar een van die MyGamers face-to-face ontmoet die maand, so hoekom nie nog een nie? My vrou het "girls day" aan by Mall of Africa in Midrand hierdie Donderdag, so as jy oop is kan ons ontmoet vir 'n drink?
Yes maar dis vir my mooi!! You has PM!!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Morning, everyone. I gots some contract work to do! Woohoo! Outside of my normal area of operations, but luckily not so far that I'm in over my head :D

Status
Not open for further replies.
Back