hahhaha thanks wyvz dit was fun al moes ons die hele thing loop want ons een teamie het haar enkel by die eerste obstacle seergemaak en sy wou die race complete. was tough maar damn funHai hai Wenzie! Geluk op jou Warrior race!
hahhaha thanks wyvz dit was fun al moes ons die hele thing loop want ons een teamie het haar enkel by die eerste obstacle seergemaak en sy wou die race complete. was tough maar damn fun
We started looking at Office 365 Business, but then with the whole companies merger and changes and stuff, things are stagnent until we know what's happening. Now three of us have Office365 out of >100.
ons gaan nou prepare vir die volgende een einde van die maand. enige Jhb'ers wat ons wil join vir die rookie?
Dit vorder maar stadig. ek wag nou net vir die printing company om terug te kom na my toe vir my bridesmaid stickers vir die champagne bottles, en ek is nogi klaar met die 2de version van ons save the date nie. het glad nie die naweek enigsins daaraan gewerk nie. moet vanaad weer aan als werk want ek moet als vir Insanity ook stuur want dis als wat hy kan gebruik vir die website ook.LOL Good luck met dit! Hoe vorder die trou planne?
This thing is HUGE!
I wasn't inviting...I'm not touching that.
Dit vorder maar stadig. ek wag nou net vir die printing company om terug te kom na my toe vir my bridesmaid stickers vir die champagne bottles, en ek is nogi klaar met die 2de version van ons save the date nie. het glad nie die naweek enigsins daaraan gewerk nie. moet vanaad weer aan als werk want ek moet als vir Insanity ook stuur want dis als wat hy kan gebruik vir die website ook.
/hands Beo coffee
Im over this day
/hands Beo coffee
Im over this day
I'm underneath it.
What's it like up there?![]()
I'm underneath it.
What's it like up there?![]()
Nobody likes a dumbass either...Ffanks hey...
Nobody likes a smartass!
I'm so jelly... [emoji20]The view is amazing. You can see for miiiiiiiles.